Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- teikia pasiūlymus Skyriaus vedėjui dėl turto ir finansų valdymo sistemos tobulinimo, teikia VPB darbuotojams metodinę pagalbą su finansų ir turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusiais klausimais;
- koordinuoja ir prižiūri VPB darbuotojų, tvarkančiųjų materialinių vertybių pirminę apskaitą, veiklą;
- gavus turto įsigijimo faktą patvirtinančius dokumentus, sutikrina rekvizitus, surašo dimensijas (finansavimo šaltinį), išlaidų straipsnį pagal ekonominę klasifikaciją, priemonės bei funkcijos kodą, investicinio projekto bei projekto kodą ir pateikia juos Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui (toliau – NBFC);
- gavus sąskaitas faktūras už degalus ir transporto paslaugas, sutikrina sąskaitų rekvizitus, surašo dimensijas (finansavimo šaltinį), išlaidų straipsnį pagal ekonominę išlaidų klasifikaciją, priemonės bei funkcijos kodus ir pateikia NBFC;
- užtikrina tinkamo apskaitos dokumentų įforminimo kontrolę ir apskaitos dokumentais pagrįstų ūkinių įvykių ir operacijų įtraukimą į apskaitą;
- koordinuoja ir prižiūri VPB turto judėjimo, pajamavimo, nurašymo teisetumą ir teisingumą;
- nagrinėja bei prižiūri reprezentacinių išlaidų nurašymo aktų duomenų atitikimą patvirtintoms sąmatoms bei nurašymo aktų pateikimą NBFC nustatytu laiku;
- rengia esminius ilgalaikio turto pagerinimo darbus įrodančius dokumentus, aktus, teikia juos NBFC;
- tikrina VPB turto likučius ir rengia inventorizacijos aprašus;
- pagal kompetenciją rengia ir derina teisės aktų projektus dėl turto perdavimo kitiems subjektams, pripažinimo nereikalingu arba netinkamu (negalimu) naudoti, nurašymo;
- dalyvauja atliekant kasmetinę Įstaigų patikėjimo teise valdomo, naudojamo ir disponuojamo ar kitokiu teisėtu pagrindu valdomo ar naudojamo turto inventorizaciją;
- atlieka einamuosios finansų kontrolės procedūras teisės aktų nustatyta tvarka;
- nagrinėja bei prižiūri VPB direktoriaus įsakymu nustatytus tarnybinių mobiliųjų telefonų išlaidų limitus, kas ketvirtį rengia pažymą apie viršytus tarnybinio mobiliojo telefono pokalbių limitą;
- renka ir analizuoja informaciją apie valstybės biudžeto išlaidų sąmatos vykdymą pagal patvirtintas programas ir jų finansavimo šaltinius;
- atlieka biudžeto sąmatų vykdymo priežiūrą ir apie nukrypimus nuo sąmatų informuoja skyriaus vedėją bei programų vykdytojus, rengia ir teikia Skyriui pranešimus apie biudžeto sąmatų pakeitimus, atlieka biudžeto išlaidų sąmatų tikslinimą;
- koordinuoja VPB poreikio pirkti prekes, paslaugas ir darbus, susijusias su turto valdymu, materialiniu-techniniu aprūpinimu, nustatymą bei planuoja šių prekių ir paslaugų lėšų poreikį;
- atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą;
- dalyvauja VPB biudžeto formavimo procese, teikia informaciją apie VPB asignavimo poreikį;
- kaupia ir sistemina finansinę ir kitokią Skyriaus funkcijoms įgyvendinti reikalingą informaciją, laiku ją pildo ir keičia, užtikrina informacijos ir duomenų, kuriais disponuoja, saugojimą ir konfidencialumą;
- vykdo paskesniąją finansų kontrolę ir teikia NBFC dokumentus, nesant skyriaus darbuotojo, atsakingo už šių funkcijų vykdymą;
- dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje, teikia išvadas ir pasiūlymus, susijusius su šia veikla;
- bendradarbiauja su kitais VPB struktūriniais padaliniais, kitų institucijų darbuotojais;
- vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
- turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį turto ir finansų valdymo srityje;
- turi išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius finansinę veiklą ir finansų kontrolę, valstybės ir savivaldybių turto valdymą, naudojimą ir disponavimą juo, dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
- mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu.