VPB kartu su partneriais sukurtas socialinis eksperimentas užėmė garbingą 3-iąją vietą „PR Impact Awards 2021“ apdovanojimuose

Data

2021 06 11

Įvertinimas
3
VPB-socialinis-eksperimentas-02.png

Nepaisant augančių prekių ženklų klastojimo mastų ir didėjančių padirbtų prekių sulaikymų skaičių, Valstybinio patentų biuro užsakymu atliktas socialinis eksperimentas atskleidė, kad dauguma Lietuvos žmonių nesvarsto pirkti padirbtų prekių ženklų, jeigu aiškiai žino, kad tai yra klastotė.

Šio eksperimento metu siekta sužinoti, kiek visuomenėje gajus noras pirkti padirbtą prekę tiksliai žinant, kad ji yra padirbta, neatsižvelgiant į veiksmų teisėtumą ar prekės kokybę.

Džiaugiamės, jog, įvertintas PR specialistų, nominuotas viešojo sektoriaus komunikacijos kategorijoje, VPB su partneriais įgyvendintas projektas užėmė garbingą 3-iąją vietą!

Socialinio eksperimento vaizdo apžvalga: https://bit.ly/3akcUET.