Praėjęs š.m. ketvirtis buvo itin spalvingas intelektinės nuosavybės teisminėse praktikose. Teismai, gvildendami ginčus vieną po kito, ieškojo atsakymo į klausimus apie prekių ženklų apsaugą tiek Lietuvoje, tiek užsienyje.
NAUJIENOS LIETUVOJE
Įrodytas „POMODORO” vardo neliečiamumas
„POMODORO” ieškovas dalinai laimėjo ginčą prieš UAB „Atgalaikas“, naudojusią „pomodoneapp.com“ prekių ženklą. Nors pirminis ieškinys buvo atmestas, Lietuvos apeliacinis teismas sprendimą panaikino ir įpareigojo atsakovę išregistruoti domeną ir nutraukti žymenų naudojimą.
„EPIL“ įrodė neginčijamą panašumą su „Epilus“
Ieškovas kreipėsi į teismą siekdamas įrodyti, jog prekių ženklas „Epilus“ MB yra klaidinančiai panašus į UAB „EPIL“. Abi bendrovės teikė kūno priežiūros paslaugas. Vilniaus apygardos teismui pripažinus prekės ženklą kaip klaidinančiai panašų, atsakovė pateikė apeliacinį skundą, tačiau pirminis teismo sprendimas buvo nepakeistas.
NAUJIENOS UŽSIENYJE
Ginčas dėl „Big Mac“
„Supermac's“ siekė panaikinti „McDonald's“ prekių ženklo „Big Mac“ naudojimą tam tikroms prekėms ir paslaugoms. Nors į prašymą buvo atsižvelgta, ieškomas kreipėsi dėl sprendimo panaikinimo, siekiant plėsti apribojimus. Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimas buvo pakeistas dar labiau apribojant „Big Mac“ prekių ženklo teikiamą apsaugą maisto produktams.
Prekių ženklui „Pablo Escobar“ uždegta raudona šviesa
Escobar Inc. pateikė paraišką ESINT „Pablo Escobar“ prekių ženklo registravimui. Nors paraiška buvo atmesta dėl viešosios tvarkos ir moralės principų, Escobar Inc. pateikė ieškinį ES Bendrajam Teismui, prašydami sprendimą panaikinti. Tačiau išnagrinėjus ieškinį, ženklo registracija ir vėl buvo atmesta.
Plačiau apie šias teismines praktikas skaitykite čia.
Atnaujinimo data: 2024-07-11